Hogyan szerezzünk új ügyfeleket?

Hogyan szerezzünk új ügyfeleket?

networking

Még egy jól működő, befutott vállalkozás esetében is állandó kihívást és feladatot jelent az új ügyfelek meghódítása, a megrendelők bizalmának és elégedettségének folyamatos növelése. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy újabb és újabb kliensek bízzanak meg az általuk megálmodott rendezvény (esküvő, konferencia, stb.) lebonyolításával?

Részvétel különböző kiállításokon

A szezonális vagy alkalmi kiállítások és showcase rendezvények remek lehetőséget kínálnak arra, hogy a céget, a stábot eddig nem ismerő emberek és potenciális ügyfelek megismerkedjenek a vállalkozás vagy a csapat filozófiájával, szolgáltatásaival, ráadásul mindezt egy személyes, közvetlen formában tehetik meg.

A közösségi háló használata

Az utóbbi években valamennyi kommunikációs stratégia és szándék felett átvette az irányítást a szociális média – akár vállalati, akár egyéni síkon. Bárkinek, aki szeretne valamilyen közönséget megszólítani, elengedhetetlen ezek használata, de feltétlenül mértékletes és tudatos módon. A leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy elérjük az embereket.

Kapcsolatrendszer és partnerhálózat fejlesztése

Rendezvényszervezéssel foglalkozó cégként vagy egyéni vállalkozóként alapvető a más vállalkozásokkal fenntartott kapcsolat, partnerségi viszony, hiszen egy komplex esemény lebonyolításakor szükség lehet cateringre, helyszínbérlésre, egy profi fotográfus megbízására – és megannyi más szolgáltatásra, amelyek igénybevételét az említett partnerek biztosítani tudják a megrendelőknek.

Anyagi befektetések – hirdetés

A nagyobb közösségimédia-platformok már számos konstrukciót és opciót kínálnak igen baráti árakon. A hirdetések személyre szabhatóságának köszönhetően kikerülhető, hogy egy-egy reklám, szponzorált bejegyzés túlságosan agresszív stratégia keretében terjedjen: lehetőség van arra, hogy a hirdetések kifejezetten azokhoz jussanak el, akiket az adott téma vagy szolgáltatási kör kifejezetten foglalkoztat.

A meglévő kliensek figyelmének fenntartása

Végezetül nem szabad megfeledkezni a meglévő ügyfelek bizalmának és figyelmének megőrzéséről sem, figyelembe véve, hogy az elégedett ügyfél jó eséllyel ajánlja környezetének is az általa igénybe vett szolgáltatást. Az eddigi kliensek érdeklődését rendszeres hírlevelekkel, blogbejegyzésekkel, ajánlatokkal és kedvezményekkel érdemes fenntartani.

2016-01-18T11:35:39+00:00